Ha nincs semmi probléma,akkor gondoskodni kell a fogamzásgátlásról,mert ugye

nem hiányzik msotanában még egy baba? Ne aggódj,József türelemmel lesz még egy

kicsit,értelmes ember.Kifelé menet elmondom neki mi a teendő-nyugtatott meg

Erzsike,mindent felirva,mikor ,hova kell mennem.

kicsi Ritát kivette,megnézegette,minden oldalról..gyönyörködött benne.-Jól van,-

mondta- látom ragadt rád valami az otthonból,nem lesz itt baj- búcsúzott,és én

könnybelábadt szemmel mondtam köszönetet,annyira hálás voltam mindenért ,

amit már eddig is tett értünk.

József végezve kinti munkájával,megéhezve közben,hidegtől pirosan érkezett.

-Tényleg,milyen kutyát gondoltál?Emlékszel,beszéltünk róla...-csak néztem rá,hogy

teljesen úgy tett,mintha mi sem történt volna az éjszaka.Eszembe jutott,ezt is

Erzsikének köszönhetem,ujból elöntött a hála.

-Nem is tudom,nem igazán nagytestű kellene,nehogy bántsa a gyereket,vagy fellökje

papát,inkább,csakhogy jelezzen,ha jön valaki- javasoltam és papa is egyetértett velem.

Kicsit  feszélyezett hangulatban,de nyugodtan telt az este.Örültem,hogy másnap mun-

kanap lesz,mert ez a pár nap itthon,együtt,kezdett ijesztővé válni...Lefekvés után,

megvárva a villanyoltást,a sötétségbe borult szobában megszólalt József:

-Beszéltünk Erzsikével.mondta,mikor lehet menni a vizsgálatra.Gondoltam,beszélek Ma-

rikával,figyeljen át apámra,mi meg hárman átmegyünk,túl kell ezen lenni.Minél előbb,

annál jobb,látod,tegnap már kicsit elvesztettem a fejem,hát legyünk rendben.- nem várt

választ,befordult a falnak,kis idő után már aludt is.

Igy történt:rövidesen túlestem ezen is,nagy örömömre semmi problámát nem találtak.

Immáron elhárult minden akadály József vágyainak utjából.Kaptam valami tablettát

is,tehát szabad a zászló. 

Végiggondolva magamban.el kellett ismernem,hogy nincs igazam.Nem lehet kíméletlenül

ellenszegülni a rám váró "kötelességek" alól. Az,hogy egyoldalú a szerelem,nem esik

latba.József az egésznek úgy indult neki,hogy kivárja mig eljön ez is,viszont nyilván

igényt tart a szerinte jogosan megillető engedelmességre.Ezzel akkor is számolnom

kellett,mikor idejöttem,csak valahogy távoli problémának tűnt,amit ráérek még

megoldani.

Annyi minden egyéb történt velünk az elmúlt hat hétben,zsongott a fejem még mindig

az eseméynektől.Most bekövetkezett és ezt József is tudja,élni is fog vele.

Csendes,néma ellenállással kezdődött,próbáltam elodázni,viaskodni,de József halkan

sziszegte a fülembe:-nem,nem hatódok meg,jobb,ha tudod a dolgodat,tovább nem

húzhatod...mereven,mint egy darab fa,görcsbe rándulva nemigen könnyitettem meg a

dolgát,de az aktustól való irtózás elementáris erővel tört fel bennem.Nem voltam még

készen rá!

József hamar "végzett",de megjegyezte:nem lesz ez igy rendben,most még elnézi,első

alkalom,régen is volt nővel,hamar ment,de jobb belátásra kéne térnem...

Utáltam. Utáltam Jószefet,a világot,magamat,undorodtam attól a síkosságtól,amit a

combjaim között éreztem,gyűlöltem a fájdalmat az alhasamban.Hangtalanul folytak

a könnyeim,hűltek rá arcomra a sötétben,teljesen eláztatva kétoldalt a párnát.

 

Szerző: szirénke  2011.02.15. 13:36 Szólj hozzá!

Címkék: nem novella életem mindennapjai

A bejegyzés trackback címe:

https://fajldalom.blog.hu/api/trackback/id/tr942662823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása