Pillanatok alatt összeszaladt az orvosok hada,legalább hat doktor,számtalan nővér

állt körül,egymás után három orvos vizsgált meg.Lehet,hogy nem ők voltak  a

durvák,de kimondhatatlan fájdalmat okoztak mindannyian,hangosan jajgattam.

Tanácskoztak fölöttem,talán zavarta is őket jajgatásom,mert keményen rám szólt az

egyik orvos:-Ne most jajgasson,kedves! Zárja szorosra szégyenletében a száját!Ilyen

helyzetbe hozni az embert,mit kezdjünk most magával? Ha komplikáció lesz?! És úgy

nézem,van is?! Ki lesz a felelős?!-fröcskölt szájából közvetlenül arcomba a méltat-

lankodás .Igen, volt komplikáció:nem folyt el a magzatvíz, a baba veszélybe került,

hiszen a folyamatos méhösszehúzódások születésre késztették volna.Én ebből semmit

nem értettem akkor,csak a fájdalmat,az aggodalmat éreztem,majd egy agyamig

hatoló nyillalást,amikor megvágtak,majd azt,ahogyan áraszt el,ömlik  valami meleg,ez

volt a magzatvíz.Mindez még idegesebbé tette valamiért az orvosokat,hirtelen a főor-

vos vezényszavára ketten kétoldalt a kimagasló pocakomra vetették magukat.Két

megtermett orvos tiszta erőből nyomni kezdte belőlem a gyereket,földöntúli fájdal-

mat okozva.Sikoltoztam,zokogtam,könyörögtem,mindezt egyszerre,de kikötött lábaim

sem engedtek milliméternyi menekülési,elmozdulási lehetsőéget sem.A két nagydarab

orvos nem tágitott,arcomba fújtattak vöröslő fejjel,és én már sirva átkoztam őket,

gyilkosoknak,szadistáknak nevezve őket,mígnem megindult bennem a világmindenség,

kiabálás,kapkodás,és már vágták a gátat, hallottam a jellegzetes  hangot,ahogy nyisz-

szent az élő szövet, a  hús az olló alatt.Nem tudom miért,talán ösztönösen a falon lévő

órára esett a tekintetem: délután negyed négy volt,szombat. Valami halk nyöszörgés,

jaj,tehát él,de már "könyékig" éreztem magamban az egyik "nyomódoktor"kezét,aki

 a méhlepényt szülesztette meg,verítékben úszó arccal...én nem voltam egészen

magamnál,csak az érzékeny,frissen agyonkínzott altestemen éreztem a tűszúrásokat,

ahogy varrtak össze.Ekkor kérdezték:-Mi legyen a kislány neve?- kiszáradt szájjal hirte-

len válaszolni sem tudtam,csak leheltem:-Rita,Ritácska- és utolért a csodálatos ájulás,

amely kizárt  a tudatomból minden kínt,fájdalmat,emberi részvétlenséget,kegyetlen

megjegyzéseket státuszféltést,úsztam a semmiben,szörnyen fázva,félig érzékelve,

hogy rámdobott valaki egy szúrós pokrócfélét,és kitoltak a folyosóra.

Szerző: szirénke  2010.11.06. 18:37 Szólj hozzá!

Címkék: nem novella életem mindennapjai

A bejegyzés trackback címe:

https://fajldalom.blog.hu/api/trackback/id/tr522428930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása