Igy már tudtam,hogy van esélyem,hogy ne vehessék el tőlem a babámat! Küszködve a

rám-rámtörő görcsökkel, a következő másfél napot életünk megszervezésével töltöt-

tem.Teljesen világosan rajzolódott ki előttem az az elképzelés,amely korrekt módon

mindannyiunknaak megfelelőnek látszott:igyekeztem mindezt papirra vetni,hogy Erzsike

elvihesse Józsefnek.Úgy gondoltam,ezekben az órákban érkezhet haza a kiállitásról.

Megírtam,hogy elfogadom a szrelmét azzal,hogy ő is tudja: én nem vagyok belé sze-

relmes,sőt,igérni sem tudom,nem is akarom,hogy valaha is az leszek.Ezt csak az

idő mondhatja meg. Mérlegelve a közelgő szülési időpontot ,,és kiszolgáltatott

helyzetemet,úgy döntöttem,hogy beleegyezem- előzetesen és nem véglegesitve,-hogy

valamikor összekösszük az életünket. A feltételes módot az indokolja,hogy nem tud-

hatom,hogyan zajlik le a szülés,milyen lehetőségem lesz,ha lesz egyáltalán.Úgy éreztem,

őszinteségemért gyors választ várhatok, mert -bár azt nem irtam meg- a sürü görcsök

bizony indokolják is a gyorsaságot...most én kértem erre,emlékeztetve feltételeim

elfogadására.

Alighogy átadtam, a lev elet Erzsikének,már meg is bán tam.Úgy éreztem,nem jól

fogalmaztam,lehet,el is vaditom magamtól.Teljesen elbizonytalanodtam a levelem

tartalmát illetően. Kellett ezt?-kérdeztem magamtól.És ha igen,igy,ennyire tárgyilagos

hangnemben,és jól érti-e,amit leirtam? Gondoltam,hogy másnapig egyetlen nyugodt

percem sem lesz,mint ahogy nem is volt. Egész éjjel forgolódtam,ki-be járkáltam,

egyrészt a görcsök időszakonként jelentkeztek,másrészt az idegességtől,reggel már

lestem Erzsikét,ami még sosem fordult elő. Meg is lepődött mikor ráköszöntem,de nem

szólt semmit.Nekem kellett rákérdeznem,pirulva,hogy nem hozott választ?

-Nem tudtam,te lány. Sőt, a levelet is az apjának adtam oda,mert nem találtam,de

előbb-utóbb úgyis hazamegy,akárhol van is. Annak a kiküldetésnek már vége, a húgom

mondta,látták beszélgetni a Flóris lánnyal,tudod,akit annyira hozzá akartak adni.Legyél

türelemmel,előkerül- azzal indult is dolgára.

Szerző: szirénke  2010.11.06. 17:29 Szólj hozzá!

Címkék: nem novella életem mindennapjai

A bejegyzés trackback címe:

https://fajldalom.blog.hu/api/trackback/id/tr392428772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása